2 Nisan, Birleşmiş Milletler tarafından otizm konusunda farkındalık yaratmak ve otizm ile ilgili sorunlara çözüm bulmak amacıyla "Dünya Otizm Farkındalık Günü" olarak ilan edilmiştir. 2 Nisan'da başlayan "Otizm Farkındalık Ayı" çerçevesinde dünyada otizmle ilgili araştırmaların teşvik edilmesi, bu konudaki farkındalığın artırılması ile erken teşhis ve tedavinin yaygınlaştırılması hedeflenmiştir. Otizm veya otizm spektrum bozukluğu; sosyal beceriler, tekrarlayan davranışlar, konuşma ve sözel olmayan iletişim ile ilgili zorluklarla karakterize edilen geniş bir koşul yelpazesini ifade eder.
2 Nisan, Birleşmiş Milletler tarafından otizm konusunda farkındalık yaratmak ve otizm ile ilgili sorunlara çözüm bulmak amacıyla "Dünya Otizm Farkındalık Günü" olarak ilan edilmiştir. 2 Nisan'da başlayan "Otizm Farkındalık Ayı" çerçevesinde dünyada otizmle ilgili araştırmaların teşvik edilmesi, bu konudaki farkındalığın artırılması ile erken teşhis ve tedavinin yaygınlaştırılması hedeflenmiştir. Otizm veya otizm spektrum bozukluğu; sosyal beceriler, tekrarlayan davranışlar, konuşma ve sözel olmayan iletişim ile ilgili zorluklarla karakterize edilen geniş bir koşul yelpazesini ifade eder.
Bizler için ise öğrencilerimiz, çocuklarımız topluma kazandırılması gereken çok özel bireylerdir. Onlarla çalışmaktan alınan manevi haz, gözlerinde beliren küçük bir ışık, başarılmış bir hedef, çalışılmış verimli bir gün dünyalara bedeldir. Her çocuğumuz, yeni bir farkındalık yaratır ve yeni bir dünyayla tanıştırır bizleri. Çocuklarımızın küçücük kalplerinde sakladıkları kocaman dünyayı görebilmenin ve paylaşabilmenin, o dünyaya girebilmenin mutluluğunu ancak biz öğretmenler bilebiliriz. 2 Nisan Otizm Farkındalık Günü etkinliklerimizden fotoğraflar...